Misija

Prepoznati i zadovoljiti potrebe korisnika i omogućiti im da ,u saradnji sa Lampica partnerima u okviru Lampica programa lojalnosti, budu nagrađeni za sve njihove kupovine.

Vizija

Naš cilj je biti vodeći program lojalnosti u BiH ali i na regionalnom nivou.

Često postavljena pitanja

Kako mogu postati korisnik Lampica kartice?

Korisnik lampica kartice postajete kupovinom Lampica Start paketa na nekom od prodajnih mjesta koja imaju oznaku Lampica programa lojalnosti. Prilikom svake kupovine potrebno je da prodavaču priložite Lampica karticu koji će evidentirati broj bodova ovisno o iznosu računa.

Prvim provlačenjem Lampica kartice na nekom od prodajnih mjesta počinjete sakupljati bodove.

Gdje mogu kupiti Lampica karticu?

Lampica Start paket se može kupiti na svim prodajnim mjestima koja imaju oznaku Lampica programa lojalnosti. Zatražite od prodavača Lampica Start paket i već danas postanite član Lampica programa lojalnosti. Nakon izvršene kupovine,potrebno je da popunite pristupni obrazac koji ste dobili u Lampica Start paketu i ubacite ga u kutiju koja se nalazi na prodajnom mjestu na kojem je kupljen Lampica Start paket.

Kako pristupiti svom lampica korisničkom računu?

Kako biste pristupili svom svom Lampica korisničkom računu potrebno je da izvršite prijavu. Prijavu vršite tako što u polje „Moj račun“ unesete broj Lampica kartice i pin koji ste dobili prilikom kupovine Lampica Start paketa. Klikom na opciju „Prijava“ pristupate svom računu na kojem imate uvid u stanje bodove, nagrade , prodajna mjesta.

Gdje mogu sakupljati bodove?

Bodove na Lampici kartici možete sakupljati na svim prodajnim mjestima Lampica partnera. Priložite prodavaču svoju Lampica karticu prilikom svake kupovine i bodovi će Vam biti evidentirani shodno iznosu na računu.

Šta u slučaju gubitka kartice ili pin-a?

U slučaju da izgubite svoju Lampica karticu uvijek možete koristiti duplu koju ste dobili prilikom kupovine Lampica Start paketa. U slučaju da nemate ni jednu od dvije kartice ili ste izgubili svoj pin kontaktirajte nas na besplatni info broj 080 030 555.

Kako mogu iskoristiti svoje bodove?

Bodove koje sakupite na Lampica kartici možete iskoristiti prilikom plaćanja računa na prodajnim mjestima na kojima inače kupujete ili ih zamijeniti za neke od proizvoda ( razni artikli ili elektronska dopuna/bon svih mobilnih operatera u BiH ) sa web stranice www.lampica.ba .

Kako pokloniti bodove?

Korisnici Lampica kartice imaju mogućnost da bodove sa svog Lampica korisničkog računa poklone drugoj osobi i na taj način joj pomogne da čim prije dođe do željene nagrade. Proces prebacivanja bodova je vrlo jednostavan i obavlja se na stranici www.lampica.ba potrebno je samo da pratite link na korisničkom računu. Bodovi se mogu prebacivati najviše 2 puta u periodu od 30 dana.

Koje nagrade mogu iskoristiti na prodajnom mjestu?

Na prodajnom mjestu partnera Lampica programa lojalnosti možete odabrati nagradu-kupon u iznosu od 10KM, 20KM ili 50KM na Lampica kartici. Kupone možete iskoristiti prilikom plaćanja na prodajnim mjestima partnera na kojima ste sakupljali bodove. Da biste osvojili nagradu u vidu kupona u iznosu od 10,20 ili 50KM na Lampici kartici potrebno je da odete na neko od prodajnih mjesta na kojima ste sakupljali bodove i prodavaču priložite svoju Lampica karticu.Prodavač će Vam uručiti printani kupon u iznosu 10,20 ili 50 KM ovisno o iznosu bodova koje ste sakupili. Kupon trošite na prodajnom mjestu na kojem ste sakupljali bodove.

Koje nagrade se mogu iskoristiti na web stranici?  

Putem web stranice www.lampica.ba možete odabrati:

  • Nagrade u vidu elektronske dopune/bona na broj mobilnog telefona po Vašem izboru. Za odabir ove nagrade je potrebno da imate dovoljan broj bodova na Lampica kartici, pristupite svom korisničkom računu i odaberete iznos ali i broj na koji želite da pošaljete elektronsku dopunu/bon kao odabranu nagradu.
  • Nagradu u vidu Proizvoda - klikom na opciju Proizvodi možete odabrati jedan od proizvoda iz trenutne ponude. Za odabir željenog proizvoda potrebno je da se logirate na Lampica korisnički račun sa svojim brojem kartice i pinom i odaberete željeni proizvod.

Kako mogu rezervisati proizvod?

Da biste rezervisali proizvod potrebno da na svom Lampica korisničkom računu imate 75% vrijednosti bodova od ukupne vrijednosti proizvoda.

Prilikom rezervacije iznos bodova na Lampica korisničkom računu se umanjuje za 20% od ukupne vrijednosti sakupljenih bodova. Rok za ostvarivanje preostalih bodova za rezervisanu nagradu je 45 dana. Osigurajte kupovinu proizvoda tako što ćete izvršiti rezervaciju na vrijeme.

Pomoć

Kako biste sakupljene bodove zamijenili za neku od ponuđenih nagrada na našoj web stranici potrebno je da izvršite prijavu. Prijavu vršite tako što se logirate na svoj korisnički račun sa brojem kartice i pin-om koji ste prethodno dobili u Lampica Start paketu.

Na Vašem korisničkom računu imate uvid u stanje svojih bodova, stepen lojalnosti na kojem se nalazite kao i opciju da svoje bodove poklonite drugom korisniku i na taj način mu pomognete da prije osvoji željenu nagradu.

TRAJNA DONACIJA

Svi postojeći korisnici mogu također postati trajnim donatorima te od svake transakcije 50% prikupljenih bodova automatski donirati u dobrotvornesvrhe, a to mogu postići ovako:

1.) Nakon što unesete broj kartice i PIN kliknite na ''MOJE DONACIJE''

2.) Zatim odaberite ''Pomozi.ba'' (Označeno crvenom bojom)

3.) Kliknite na ''SAČUVAJ'' i gotovi ste s procesom. Od svake iduće transakcije donirat će te 50% svojih bodova u dobrotvorne svrhe. ČESTITAMO!

JEDNOKRATNA DONACIJA

*Jednokratnu donaciju moguće je izvršiti svakog mjeseca najviše dva puta.

1.) Unesite broj kartice i PIN u za to predviđeno mjesto te kliknite na''PRIJAVITE SE'' (Označeno crvenom bojom)